![]() |
Gug Frydendal Model Jernbane |
/modeltog | Forsiden | Sidste nyt | Generelle artikler | Fotoalbum | |
/modeltog :: stationer :: Aalborg |
» Sidste nyt ![]() » Baggrund »» Gug »» Frydendal »» Kærby »» Skovdalen »» Aalborg ![]() » Fysiske rammer ![]() » Opbygning »» Facts »» Sporplan »» Sektioner »» Landskab ![]() » Materiel »» Lyntog »» Trækkraft »» Personvogne »» Godsvogne ![]() » Fotoalbum »» Lokomotiver »» Personvogne »» Godsvogne »» Udstillinger »» Biler »» Opbygning af anlægget ![]() » Digital ![]() » Værksted ![]() » Bøger ![]() » Projekter »» Bygning af Pc vogne ![]() ![]() » Til salg
» Hvorfor bygge et anlæg? ![]() » Autotransport ![]() » Figurer ![]() » Maling af figurer ![]() » Forbedre plastbyggesæt ![]() » Byg en sprøjtemalekabine ![]() » Indkøb af modeltog ![]() » Tips og tricks
» Danske sider » Udenlandske sider » Producenter » Danske butikker » Udenlandske butikker » MJ blade » MJ klubber » Inspiration » Digital |
Da Aalborg også simulerer en større by, hvortil borgere fra GFMJ's opland pendler til og fra, er der en del passagertrafik mellem Aalborg og Gug, ofte bestående af MY med en række stålvogne, f.eks. AC, CC og CD. Med hensyn til godstrafikken bruges Aalborg til udveksling af vogne med statsbanerne, privatbanerne og udlandet - dette gør det realistisk at have godsvogne fra andre privatbaner samt udenlandske godsvogne på GFMJ.
|
![]() |
© 2000-2010, Ulrik Vesterbæk |